Wednesday, May 20, 2009

Imsomnia...

Aku ni dapat imsomnia ka? Dalam beberapa hari ni, aku langsung ndak boleh tidur. :-( Aku sangatlah penat tapi entahlah... fikirkan aku terus berpusing-pusing memikirkan entah apa-apa.

Memikirkan pasal form 6 yang entah apa-apa. Kalau ikut prosuder, tunggu lepas cuti sekolah baru tau diterima rayuan tu atau ditolak. Ini ndak... aku tengok budak-budak cina tu terus lesap and masuk sekolah baru... Ee...

Pastu memikirkan pasal Bubu... Dia baru habis operate. Kesian... dia ada upload pix dia di MSnya... urm...sudahlah dia rasa sakit, aku ada couple baru.. Aku pun ndak tau macamana mau cakap dengan dia... Aku tekan number dia tapi aku ndak berani call atau SMS. Bukan apa... aku ndak tau mau cakap apa dengan dia... Mau minta maaf? Aku rasa aku ndak layak... :-(

First aku terima B... aku terima dia sebab aku mau sakitkan hati Bubu. Lagipun, time tu aku tengah boring. So, aku terima dia saja... Ala... Bubukan ada ex dia balik... Huh... Aku terima B... aku pun cakap dengan B... aku cuba sayang dia... Yupz, and now I really, really, really love him. Tapi... setiap hari, aku mesti ingat Bubu... Dalam hati aku cakap.... 'macamana kalau aku dengan bubu ar?'

Memang aku akui... Bubu tu ada ciri-ciri lelaki yang aku suka... Dia lebih tua dari aku, dia sayang aku, dia manja, he is such a sweet person! And aku suka nyanyikan aku lagu..Tapi aku kena akui juga... B pun ada kelebihannya walaupun dia lebih muda dari aku and dia agak kasar bila bercakap... Haritu aku merajuk, dia cakap aku sudah BESAR mau merajuk. Apalagi, bertambah-tambah merajuk aku! Aku penah MMMUUAAAHHH dia.. dia boleh cakap kiss lututnya! Adeyh...apa-apa pun, B sekarang bertambah okay...

I'm stuck actually... What should I do???

GET A GOOD SLEEP!!!!

1 comment: