Thursday, January 15, 2009

Live My Own Life!!!

I'm gonna start a new life.
Bluek!!! :-P
Aku ndak kisah apa orang mau cakap pasal aku.
Cakaplah... biar pecah mulut tu!
Biar lagi besar bibir tu!
Hah...hodohlah kau macam katak puru!
Aku tau aku okey sekarang!
Aku ndak mau la fikir pasal dia or sesiapa...
Kecuali family and friends aku...
Fikir pasal yang lain??
Buat sakit hati dan mata aku jak!
Sudahlah...
Ndak payah kutuk lelaki tu..
Biarkan dia..
Sebab nanti kalau kamu kutuk dia,
aku juga yang pertahankan dia...
So...jangan buang air liur..
Jangan keringkan tekak..
Diam jak la..
Aku masih tetap kawan dia...
Apa-apa jak la..
Hari ni aku pergi Melaka..
Jauh juga perjalanannya...
So, apa-apa pun boleh jadi..
Therefore, it's better for me to forget about him..
Make myself happy...
Sebab aku ndak mau mati
dengan MUKA KESEDIHAN!!!
Hahahaha..
Okay?
I know I'm gonna be okay!!!
Tapi ntah la..
aku tengok perempuan tu yang syok sendiri..
Hah..
Ntah la..
NDAK MAU FIKIR!!!
So, LU FIKIR LA SENDIRI!!!

p/s: Iya ka? Urm...aku rasa kuwt...Kau boleh! Yakin Boleh!

2 comments: