Monday, January 19, 2009

Wahai WANITA...KENALI DIRIMU MELALUI ZODIAKMU!!!!

Stop pasal lelaki!!! Hari ni...aku mau buat blog pasal wanita pula... Hehehehe... Kaum sejenis aku. Okay... Aku bukan mau jadi tahyul or percaya perkara karut tapi aku sekadar mau berkongsi maklumat yang gempak nie! Hehehe.. So wahai perempuan, gadis dan wanita... Silalahkan membacanya...
Capricorn
(21 Dis-19 Jan)
#Mempunyai tubuh badan menarik.
#Sangat percaya kepada diri sendiri.
#Pandai menyembunyikan emosi diri yang lemah.
#Amat meminati muzik dan alam semulajadi.
#Malah suka kepada kecantikan dan tidak hairanlah pakaian anda sentiasa 'up-to-date'.
Aquarius
(20 Jan-18 Feb)
#Sentiasa berterus terang, setia, senang didampingi dan suka melakukan pekerjaan tanpa bantuan orang lain.
#Merasakan mereka boleh hidup tanpa lelaki.
#Apabila inginkan sesuatu, anda akan cuba sehingga berjaya.
Pisces
(19 Feb - 20 Mac)
#'Panas' kerana semua jejaka ingin menawannya.
#Suka berkhayal dan lucu.
#Sensitif tentang cinta kerana tahu membezakan lelaki yang setia atau tidak.
#Sangat menyukai haiwan.
#Suka bergaya untuk kelihatan cantik.
#Mudah menangis apabila berlaku perkara yang menyakitkan hati.
Aries
(21 Mac - 20 Apr)
#Hidup untuk kedamaian membuatkan anda lebih berhati-hati dan sangat memilih pasangan hidup.
#Orang memandang anda sebagai degil dan sombong kerana segala masalah cuba diselesaikan sendiri tanpa bantuan orang lain.
Taurus
(21 Apr-20 Mei)
#Perawakan menarik, menyenangkan dan lucu.
#Suka memendam rasa.
#Mudah jatuh cinta, setia dan bekerja keras untuk kehidupan yang lebih baik.
#Rasa ingin tahu yang mendalam.
#Sikap yang berterus terang.
Gemini
(21 Mei-20 Jun)
#Berpenampilan menarik dan pandai.
#Mampu melakukan sesuatu dengan secepat mungkin.
#Keinginan yang mendalam untuk melakukan perkara baru.
#Mampu menjadi pendengar yang baik dan penghibur yan baik di kala duka.
Cancer
(21 Jun-22 Julai)
#Ada perasaan malu dalam diri.
#Amat meminati muzik, lucu dan ceria.
#Perubahan wajah dapat dilihat apabila terluka.
#Sanggup membantu kawan di dalam kesusahan.
#Suka mencari kedamaian dan ketenangan
#Suka perkara cantik.
#Cepat marah jika ada perkara tidak disukai.
#Terasa bahagia apabila ada cinta dan kerja.
Leo
(23 Julai-22 Ogos)
#Sikap suka menojol diri.
#Bergaya sesuka hati bergantung kepada mood.
#Sukakan pujian, mudah tersenyum, berfikiran terbuka dan berkeyakinan tinggi.
#Berkarisma dan bersedia menghadapi persaingan luar sebab anda tahu anda dilahirkan sebagai pemimpin.
Virgo
(23 Ogos-22 Sept)
#Bertubuh langsing dengan bentuk bujur sirih, mempunyai dahi yang tinggi dan mata yang bundar.
#Bukan seorang yang berpura-pura.
#Berfikiran terbuka dan percaya kepada diri sendiri.
#Tidak mudah putus asa, cergas dan benci hubungan sementara.
#Menonton wayang, mendengar muzik dan membaca buku menjadi kegemaran.
Libra
(23 Sept-22Okt)
#Anda sanggup menghabiskan tenaga dan wang untuk kecantikan.
#Sangat pandai bergaya.
#Pendirian teguh untuk mempertahankan diri ketika bertengkar.
#Bersedia berkongsi pendapat dan masalah tanpa meminta apa-apa balasan.
Scorpio
(23 Okt-22 Nov)
#Seorang yang perahsia.
#Raut muka mudah dikesan apabila sedang marah.
#Perangai keanak-anakan dan cepat merajuk.
#Dapat membaca apa dalam fikiran orang yang dekat dengan anda.
#Sanggup lakukan apa saja untuk cinta.
#Mementingkan masa.
Sagittarius
(23 Nov-22 Dis)
#Mementingkan kecantikan dan berani bergaya dalam apa-apa situasi.
#Tidak suka memikirkan perkara yang remeh temeh dan memeningkan kepala.
#Mempunyai ramai kawan lelaki kerana sikap keterbukaan dan jujur.
#Tahu menghiburkan sesiapa saja sama ada di saat susah atau senang.
#Sesiapa sahaja bahagia mendampingi anda.
p/s: Sesuai dengan perwatakan anda? Kalau tak sesuai, JANGAN AR MARAH!!!! Bukan salah aku pun... Aku mau share jak! :-P

3 comments:

  1. hahahaha..
    kan aku kata, zodiak aku ni dua..

    virgo,
    #Bertubuh langsing dengan bentuk bujur sirih, mempunyai dahi yang tinggi dan mata yang bundar. (aku lagsing? agak2 laa hahaha)

    #Bukan seorang yang berpura-pura. (betul sekali)

    #Berfikiran terbuka dan percaya kepada diri sendiri. (betul juga)

    #Tidak mudah putus asa, cergas dan benci hubungan sementara. (sangat betul!)

    #Menonton wayang, mendengar muzik dan membaca buku menjadi kegemaran. (ohh yeah!)

    libra,
    #Anda sanggup menghabiskan tenaga dan wang untuk kecantikan. (ndak juga la)

    #Sangat pandai bergaya. (sangat x betul! aku ni simple gila!)

    #Pendirian teguh untuk mempertahankan diri ketika bertengkar. (ahaha aku suka ni)

    #Bersedia berkongsi pendapat dan masalah tanpa meminta apa-apa balasan. (yeah)

    so kesimpulannya,
    aku memang ada dua zodiak.
    hahahahahaha :D

    ReplyDelete
  2. ahahaha mia2..

    aku punya tu kan...smua betul tau..
    mana dpt nie?

    i know!

    MAJALAH IN TREND! ehehe

    ReplyDelete
  3. eh..helow!
    bukan okay!
    cheh..aku ambek dr RAPI..
    aku pun smua betul..
    kecuali part howt tu la!
    hehehe..

    ReplyDelete