Monday, February 2, 2009

Aku adalah Saya?

Hahaha...
Lucu pulak title aku tu kan???
Urm..
Lama sudah aku ndak post blog...
Windu...windu...windu....
:-)
Owh no!!!!!!!!
18 hari lagi aku meningkat pergi 18 tahun!
Bluekk!!!
I'm old!!!! :-(
Kalau kita kasi terbalikkan nombor tu, jadi 81!
Jadi nenek sudah...
Kesian de lo!!!
Hehehehe...
My bday present???
I hope my parents will granted my wish..
I want a laptop!
Hehehehe...
Boleh ka?
Just wait and see...
:-/
Owh iya!!!!
Vudus betul kawanku sorang ne, Sul..
Dia takut2 kan aku..
Geng 3 Line kunuk..
Ades...
nasib baik aku ni pandai mengertak balik..
Kecut jugak dia...
Hehehe...
Dia sekarang di PLKN, Selangor.
Aku tanyalah dia happy ka?
Dia cakap....
"Best...Pelatih2nya baik2 belaka...Makanannya pun sedap2...
Mak, tak sabar aku mau balik!!!!"
Hahaha...
Ada faham?
Cian dia..
Dia tu baik betul sama aku....
Ehem...ehem...kami ada memori bersama...
Terkandas di stesen bas yang ntah di mana...
Eyh...jangan fikir bukan-bukan!
Kami just kawan...
Hurm....
Aku ada baca zodiak aku...
Pisces...
Dia mengatakan hidup aku okay jak...
Tapi kena berhati-hati...
Sebab ada kawan aku yang pura-pura baik depan aku...
Tetapi di belakang aku, mulut dia bercabang-cabang..
Alien???
Hahaha...
Maksudnya, kawan aku tu macam BABIK SIAL...
Kalau aku tau, pecah mukanya aku jab!
Hurm...apa-apapun...
Belum ada kesahihannya...
Itu cuma ramalan..
Ndak bagus percaya 100%...
It is just for fun!!!!
OMG!!!!
Ndak lama lagi keputusan SPM keluar...
Hehehe...
Ada lagilah sebulan lebih..
Tapi aku sudah start berfikir dari sekarang..
Aku takut...
result ndak bagus..
Aku takut aku hampakan mami n dadi..
Mami n dadi..
Sorry if I get bad result..
I know dat I've been such a stubborn child..
Sorry!
:-(
Apa-apapun...
Insya ALLAH...
Aku mau buat party BBQ...
Itu pun kalau keputusan SPM BAIK PUNYA!!!!
Kalau BURUK PUNYA, bye2 jak la..
Harapkan arang pun teda...
:-P
Party BBQ tu just untuk my close friends..
:-)
Harap-harap jadi la kan??
Hehehehe...
Besties!!!! :-)
Oh iya lagi!!!!!
Aku sudah potong rambut depan (bangs) aku...
Pendek paras kening..
It looks cute but I dun get use of it..
Sudah lama bangs ndak pendek macam nie..
So bila sudah pendek macam nie,
rasa macam lain pulak..
Neway, stay cute even I have fat ass!
Hehehehe...
Blueek!!!!
Urm...
sudah masuk 7 bulan aku single nie..
Ya..single itu bosan!
Tapi bagus lagi..
Tiadalah sakit hati bernanah sendiri...
Hehehe...
Aku namo terburu-buru..
Nanti dapat bf macam keSIALan pulak...
Biarlah datang sendiri...
Lagipun, aku masi muda...
Hehehehehehe...
Owh iya..
sudah terlalu panjang!
Aku harap aku dapat pergi ZOO minggu nie..
Aku mo tgk SAUDARA yang disua-suakan dengan aku...
SIAPA???
APA???
hehehehe..
Capybara...
The biggest HAMSTER in the world...
besar dia macam baby!
Cute?
Yupz...so cute!
I luv animals...
To people who doesn't like animals, go to hell...
Walaupun aku pencinta haiwan...
Tapi aku bukan vegeterian..
Sebab aku percaya ada zat-zat penting
yang ada pada daging...
Lagipun....
Terasa sayang pulak ndak makan ayam lagi..
Hehehe..
AYAM SEDAP BA!!!!!!!!!!
Gulp...
panjang sudah..
Sorry! hehehe..
ENJOY!!!

1 comment:

  1. 18 days?
    really~?

    man~!
    i'm older then you then~~
    i just got 16 day left till i turn to 18..

    ReplyDelete