Sunday, January 25, 2009

What The Hell????

Arinie..
Aku agak moody...
Kenapa ya?
Aku ingin luahkan rasa yang terpendam di hati ni.
So, jangan terasa lalu menangis...
Kerana ini cuma luahan hati
seorang perempuan yang kebodohan!
Aku bencilah orang yang sakitkan hati aku...
Of course la semua orang benci macam tu kan?
Siapalah di dunia ni yang mahu disakiti?
Tapi ada juga orang yang terus-terus menyakitkan...
Kalau boleh, mahu saja aku bom diaorang...
Biar berkecai berai...
Huh...puas!!!
Lelaki? Lelaki? Lelaki?
Waa~~~
Bosannnnnnnnnnnnnnnn...
Setiap kali hati ni terbuka untuk menerima..
Diaorang pergi tutup pula balik...
Mahu cakap bodoh, ndak jugak.
Mau cakap gila, okay jugak.
Urm...lets say they are just being nonsense..
Sudahlah...
malas mau fikir pasal..
Oh, LELAKI!!!!
Ya, of course...
Kalau aku cakap pasal lelaki..
mesti ada kaitan dengan sayang kan?
CINTA?
Oh, belum sampai tahap tu okay!!!
Aku ndak mahu la buruk-burukkan perasaan ini...
Nanti kalau aku suka or sayang someone...
Aku pulak yang kena dengan ayat aku sendiri..
So what?!!!
Eih...
aku tiba-tiba pulak jadi suka..
Bila aku dengar lagu SITUASI...
Ala... kumpulan BUNKFACE tu ba...
Aku terus jadi happy...
Hahahaha...
Sebab aku teringat pula muka penyanyinya...
Encem kan?
Hekhekhek...
Sorry, gete jap!
Bluekk...
:-P
Oh iya!!!
Aku hairan kenapa orang cakap...
Bibir aku ni fake?
Kena botox?
Kena cucuk?
Aih..sorry la okay!
Aku tiada duit mau buat smua tu...
Kalau ada pun, aku ndak mau buat..
Huh...
Ori lagi best kan?
So, pakai, guna n belilah yang ori!!!
Waa~~~
Sudah la..
Aku penat...
Daaa~~~~~~~

2 comments: