Tuesday, February 10, 2009

Sob....Sob...Sob...

Dengar sini!!! Ini cuma luahan hati aku. Bukan untuk tujuan menyakitkan hati sesiapa. Siapa yang terasa hati, pandai-pandailah ubat sendiri. Aku namo pendam-pendamkan perasaan aku ni... Nanti boleh jadi mati!!! Urghh... aku sedih.... itulah sebabnya tajuk blog ni SOB...SOB...SOB... Aku baru rasa happy semalam tapi sekarang??? Aku sedih balik...

First of all, this is about my boyfriend. Semalam kami okay jak. Dia call aku. Aku call dia. Pastu dia call aku... And then, aku busy kejap. Pastu, dia call balik. Terus disergahnya aku. Suara dia kasar gilak!!! Aku terkejut. Bila aku terkejut, aku cepat marah! Sebelum dia call tu, ada kawan aku merangkap abang terangkat( sebab dia kecik jak)...Jojoe. Sudahlah lama kami ndak kontek, terpaksa aku kasi off bila boyfriendku call. Aku fikir kunuk mo berceritalah dengan dia ni. Tapi bukan... dia cakap... "Siapa call? Siapa call? Siapa call?!" Terkejut aku... Adess..

Dia tension pasal study dia... Aku tau... tapi at least, janganlah sergah aku macam tu. Aku terkejut ba... Nasib baik aku ndak pengsan! Kalau aku pengsan, macamana?! Aku pun apa lagi...mengamuk la. Bergaduh kami... Aku kasi off hpku dari semalam sampai sekarang. Aku sakit hati sama dia. Napa dia macam tu?! At least, bagitau aku bagus-bagus. Ndaklah aku mengamuk. Ini buat aku mengamuk jak. Pastu, aku nangis dia tinggalkan aku jak. Sampai hatinya la...

Biarlah... Nanti kami sama-sama sejuk, pandailah kami cari antara satu sama lain. Hurmm..... I miss him a lot... tapi pasal sakit hati, aku namo contact dia!!!! Huhuhuhu... Honey jahat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

And now... aku paling sedih bila-bila kawan aku cakap aku berubah...Dorang cakap aku terlalu sexy... Tapi aku rasa aku ndak pun sexy. Ntahlah... itu dorang punya opinion..Dorang antara orang yang aku paling sayang di dunia ni... So, setiap opinion dorang tu sangat penting buat aku... Aku mula sedar ini bila kawan aku c Mia... dia tulis nama aku... Wanie The Sexy Lady?

Pastu...aku tanya sorang-sorang kawanku... Belum semualah... tapi kiranya boleh mengukuhkan apa c Mia cakap tue. C Lina cakap macam tu... C Feez pun sama... C Zharif pun... Aku mau discuss dengan bf aku... Yalah..aku pun mau tau apa pendapat dia. Tapi kami bergaduh nie... Adess... ntahlah...ntahlah..ntahlah!!!!!!!!

Aku tau dorang cakap macam tu sebab dorang care pasal aku.. Aku really really really appreciate it..Sekurang-kurangnya aku sedar aku sekarang sudah terlebih sexy!!! Eeee....maybe sebab badan aku makin gempal... Orang cakap, gempal itu seksi! Ahahahaha.. sori... terlebih sudah!!! Apapa la...

Ini lagi...aku gaduh dengan adik angkat aku, Jimmy! Ntahlah... biarlah... Jimmy, sis mintak maaf tapi adek tlampau sakitkan hati sis ni. Sis ndak reply komen adek. Sis ndak reply message adek... Adek faham la... Sis sekarang marah sama adek. Nanti kalau sis sudah cool, sis contact adek balik...

Edy...aku mau kau faham... Aku ada boyfriend. Kau pun faham aku kalau ada boyfriend, macamana aku sayang and setia... Kau jangan susahkan hati aku. Aku betul-betul minta maaf sebab aku ndak terima kau walaupun kau sudah tunggu aku 10 bulan. Bukan apa edy... ramai orang ndak restu hubungan kita ni. Kawan-kawan aku.... Kau fahamlah okay... Aku sayang kau... tapi aku ndak sayang kau lebih dari seorang kawan. Faham... jangan susahkan hati aku... jangan lagi buat aku rasa bersalah. Aku berat hati... :-(

Dahlah...aku pun ndak tau mau cakap apa lagi...End.

No comments:

Post a Comment