Monday, February 9, 2009

My Honey Bunny


There's a man in heart beside my dadi, brothers and friends.Someone special in my heart.He opens my heart after being single for 7 months.He ain't no neither cute nor pretty boy.He is just a simple ordinary guy.That steal my heart when it was locked tightly. I'm taken by him on 8th February 2009. :-)

Dia cakap aku nie drugs dia... hehehe... a'a la tue kan? Apa-apa pun, aku memang sayang dia. Dia sayang aku sebab diri aku sendiri. Dia terima aku walaupun aku gemuk. Dia galakkan aku diet. Tapi baru jak tadi aku makan McD. Hahahaha...Opps, jangan bagitau dia... Hekhekhek...

Kadang-kadang aku ni terlampau childish... Tapi dia layan jak!!! Dia suka panggil aku comel tapi aku mesti potong cakap dia... aku cakap, "Mestilah...sebab gemuk!" Kadang-kadang dia marah aku kalau aku banyak mengarut... Kalau aku jadi dia, sdh aku pukul perempuan tu! Hehehe.. tiadalah... Main-main jak.

Yang hairannya nie... Kenapa ex aku balik contact aku??? Urm...aku ndak kisah kalau dia sekadar mau berkawan tapi... dia tanya aku macam-macam. Dia tanya kalau aku sudah lupa dia? Kalau aku windu dia? Aih... aku ni terlalu menjaga hatinya. Aku pun ndak sanggup bagitau dia jangan kacau aku sebab aku sayang dia. Tapi sayang aku ndak macam dulu lagi sebab dia buat aku tawar hati. Sekarang sayang aku sama dia sudah berubah dengan lelaki dalam gambar tu.

Oh iya...lelaki dalam gambar tu namanya Afiq... Muhd Afiq binti Aris. Eh salah!!! Muhd Afiq bin Aris... hehehe... Umur dia sekarang 19 tahun naik pergi 20. Sekarang dia belajar di Taylor Sunway. Dia belajar dalam Hospitility Management... Dia lahir 09/09/89. :-) Eh...banyak pulak la mau ceta biodatanya di sini. Ish... :-P

Dia ni ndak suka berSMS. Kalau dia SMS pun sebab ada something. Kalau aku hantar dia SMS, dia terus call aku. Bila aku tanya kenapa ndak reply jak... dia jawab dia malas berSMS. PEMALAS! hehehe...Dia rajin call aku. Paling kejap dia call 5 minit.. itu pun sebab aku kasi off. Hehehe... Paling lama dia call, ada sejam plus...plus... Kadang-kadang tu aku takut jak kredit dia abes....tapi dia? Ndak takut pulak... Setiap kali ada jak kreditnya. RM60 la... bla..bla... tapi lokek share! Hehehe... tiadalah. Mana pernah aku mintak share. So, dia ndak share la..

Well... apa-apa pun, aku harap kami boleh kekal. But somewhere somehow, aku tetap rasa nanti someday kami break jugak... Siapalah tahan dengan perangai aku nie? Dulu aku break dengan ex aku tu sebab perangai aku yang kuat merajuk nie. I'm afraid of losing him but I think... I should prepare for the break-up. :-(

Edy... sorry sebab aku ada boyfriend sdh... Kau ndak payah tunggu aku lagi. Kau boleh dapat perempuan yang lebih baik dari aku. Kau baik sangat sama aku. Thanks... I really appreciate it. But I'm hoping we just be friend...

No comments:

Post a Comment