Friday, April 24, 2009

Hurm~

One whole day, dia tiada SMS pun. Apa lagilah call aku. Sedih...
Kalau dia minta break, bagitau saja aku...
Jangan buat aku tergantung macam ni...
Dia taukah aku sayang gila sama dia...
Gambar aku tiada di Myspace dia...
SMS aku pun jarang...
Kenapa???
Uhhu...
Dia bagitau aku ex dia contact dia balik...
Aku taulah ex dia tu hot sampai terbakar mata ni...
At least, bagitau aku dia mau balik sama ex dia tu!
Jangan buat aku berfikir bukan-bukan sehingga ndak keruan!
Kenapalah jadi begini???
Bila aku sayang jak, dibuat macam ni...
Kalaulah aku ni tahan hati, bolehlah aku lupakan sayang aku ni...
Tapi aku ni lembik, susah mau lupakan...
Dan aku memang namo lupakan...
Biarlah..
:-(

Oh iya...
Hari ini merupakan ulang tahun pertama aku dengan si Edy...
Siapa??
Ahha...
Kawan aku paling baik di Myspace...
Sedih gak aku sebab balik-balik tolak cinta dia kan..
Dia baik bangat sama aku..
Tapi apa boleh buat...
Aku ndak boleh terima dia selagi aku ndak sayang dia lebih dar kawan...
Nanti aku lukakan hati dia...
Lagipun sekarang dia ada AIM perempuan nie...
Ehhe...
Bagus...bagus...
Aku happy untuk dia...
:-)

Malam ni KELUAR!!!
Yeay~~~
Jumpa babies!!!!!
:-D

p/s: sebenarnya aku sedih tapi apa boleh buat... I still can live without him but quite miserable la... Bluek~~~

Bubu ndak sayang baby sudah kan??
:-(

No comments:

Post a Comment