Tuesday, January 20, 2009

Ada Apa Dengan Aku?



(Aku yang gilak)

Actually...aku boring sangat...sangat...sangat... Setiap hari aku akan buat perkara yang sama kecuali hari Ahad. Aku pergi ofis kakakku... on9 sepanjang hari... and then, balik rumah... zzzzz.... itu jak... Kalau hari Ahad, kami window shopping. Itu pun kadang-kadang jak.. Heyh.. boring! I missed my friends so much! Nanti kalau aku balik Sandakan, aku mau main boling sama dorang... Mau tengok siapa yang banyak kali masuk longkang. Hehehehe...

Urm...sejak aku pergi KL ni... aku banyak nangis. Kenapa erk? Aku rasa aku tau kenapa. Aku rindu mami and dadi... :-( Biasalah... home sick konon! hehehehe... Aku rindu adikku jugak. Apalagi.... bila adikku bagitau aku yang kami ada dua ekor kucing baru, aku makin excited mau balik! Hehehe... Lagipun, ada apa untuk aku di KL? Aku ada kakak...that's for sure. Tapi dia ada life sendiri. Dia busy dengan bisnesnya. Kadang-kadang, aku pun ikut pening bila dia kena bayar banyak benda.





(Aku & Kak Ani)
Sumpah demi ALLAH...hidup aku boring. Kalau kakakku mau pergi bank yang ndak jauh pun dari ofis, aku tetap mau ikut... Kenapa? Sebab aku rasa best bila terkeluar dari ofis tu. Hehehe... Tapi kakak aku memang the best la! Kami shopping sama-sama. Best.. aku suka. Apa aku mau, dia try beli. Dia manjakan aku sangat-sangat. Kalau dia kejutkan aku dari tidur, dia geletek-geletek aku. Aku ndak berapa terkejutlah kalau bangun. Yalah..kalau bangun tido terkejut, mesti mood pun macam tahi kan? hehehehe...

Ada apa di KL ini untuk aku? Hehehe.. soalan yang berulang. Tapi aku mau ulas lebih lanjut. Dulu, niatku pergi KL sebab mau jumpa ex aku... tu yang dalam picture tu. Namanya Emal. Dia mau sangat aku pergi KL...tapi dia buat aku sakit hati. Ndak payah ulas tentang dia. Nanti aku boleh mati. Urm...Pastu, aku jatuh cinta dengan sorang lelaki nie. Dia buat aku happy sangat-sangat-sangat. Dia curi hatiku setelah 4 bulan aku single-mingle-pringle. Tapi bila kami jumpa d Times Square, terus dia ndak mau kontek aku lagi. Aku sedih...Tapi apa boleh buat... Maybe dia lebih happy begitu. Biarkanlah...





(Aku di Kota A Famosa, Melaka)

Sudah 6 bulan single-mingle-pringle... Boringlah... Kadang-kadang tu aku mau rasa dicintai jugak. Tapi tiada yang sudi memandangkan tubuh badan yang ndak menarik langsung. Hehehehe.. Biarlah...Kalau ada lelaki suka aku, biarlah dia suka aku seadanya. Bukan pasal muka aku... Kakak aku cakap aku ni comel tapi gemuk. Kawan-kawanku cakap aku ni lawa tapi gemuk. Urm...ndak apa... I'm fat but you are ugly. I can diet but you? Hehehe.. jangan terasa! :-P







(Aku time sebarkan browser)


Hah...aku selalu di ofis kakak di JAVAREKA AD, 7&7-1, Jalan 3/1, Pandan Indah Industrial Park, KL. Email address: javareka@gmail.com. Blogspot? http://www.javaeka.blogspot.com/ View la okay... Company ni menyediakan.... hehehe..tengok jak la blogspot dorang. Lagi senang. Hehehehehehehehehe....



(Style aku..Peace)
Aku mau WORLD PEACE!!! Kesian Palestinians tau...especially to children and women. Sekolah pun mau dibom. Kan sekolah tu tempat budak-budak belajar. Janganlah terlalu kejam!!! Aku percaya dengan HUKUM KARMA! Someday, dorang kena juga. Kaum Yahudi memang dilaknat oleh ALLAH tujuh atau lapan keturunan ka? Entah... aku bukan orang yang warak or alim dalam agama tapi aku ada perikemanusiaan. Aku harap... presiden Amerika yang baru, BARAK OBAMA, boleh mengubah dan STOP THE WAR... hehehe..WORLD PEACE!!!!


2 comments: