Tuesday, February 17, 2009

Gone Crazy!!!!

My Birthday is around the corner tapi aku sedih!!!! Besties aku... Raidah...suruh aku cheer up. Tapi ntah la... Aku sedih! Aku nangis jak. Aku rasa semua yang aku buat, semua salah! Semalam aku langsung tiada pergi ofis. Mau mengelak on9. Ndaklah aku 'terjebak' dengan dia nanti...kunuklah!!!


Macam taik jak owh!!! Aku tengoklah MTV... Adui, tiba-tiba jak main lagu LOVE BUG!!! Lagu tu kiranya theme song aku dengan dialah... Okay...sabar dulu kunuk! Tukarlah pergi channel V. Adui...Aku dengarlah lagu LOVE STORY... memang lagu tu buat aku rindu dia lagi! Sabar...jangan nangis dulu! Bila aku tukar channel Hitz.tv... Main pulak lagu LOVE BUG tu... ya ALLAH...meleleh air mata di pipi berjerawat nie!!!!



Aku dengarlah... dengan menarik-narik hingus. Habis jak lagu tu... tukar balik pergi MTV... dui... lagu Thinking Of You... Menangis lagi... Dengar jugaklah... Mendayu-dayu sudah perasaan di hati ni. Habis jak lagu tu...tukar pergi channel V... urm...sama jugak!!! Main lagu T-Shirt tu... Adui...teruskan menangis lagi... lebih deras... tisu sedia di sisi...



aku tengok handphone...Selalunya dia pujuk aku...Tapi ari tue??? Menangis lagi. Memang salah aku...pasal kepala serabut, aku mintak break sama dia. Perghh....kan jadi macam b@#i jak bila dia ndak pujuk balik! Kasi off handphone...Kunuk mau tahanlah...namau SMS dia kunuk... bahh..iya iya jak la!



Tukar pergi Hitz.tv.... Urm...lagu Hero pula main. Hero dari Enrique Englasias( Ntah macamana mau eja namanya tue). Dia pernah cakap lagu tue ditujukan sama aku. Teruskan dengan tangisan yang teresak-esak sambil menarik hingus... Yalah... aku rindu sama dia ba. Macam mau mati sudah....



Namau dengar lagu lagi! Tengok HBO. Tekanlah 411. Bee Movie! Interesting! Bila aku tengok... pasal honey. Menangis lagi aku. Yalah...aku panggil dia honey! Aku mau jak terjun dari tingkat 4 di apartmen aku tue. Tapi bila fikir-fikir balik... 50/50 hidup or mati. Ah, namau lah! Lagipun birthdayku mau dekat... Laptop sebagai present dari hadiah mami n dadi. So, mati dijauh-jauhkan!



Aku sms la kunuk mau merujuk. Hari ni pergi ofis. Mau on9. Bila aku tengok profilenya...sudah hilang gambar aku... Cepatnya la..Padahal gambarnya??? Masih ada lagi. Macam mau nangis tapi di mana? Ndakkan di depan Kak Ani? Kak Yath? Atau pekerja-pekerja lain. Nanti dorang panggil aku nie SEWEL! Biarkan jak la..



Dia pulak mula mengungkit pasal ex aku, Emal. Tiba-tiba jak nie...Walaupun berat hati mau delete gambar kami dulu, aku terpaksa jugak... Demi dia... Perghh...tiba-tiba, si Emal ni pulak meng'SMS'...dia SMS kenapa aku ndak bagitau dia aku ada boyfriend sudah... Adui...jelas-jelas di MS ada sudah my man! Urm...ntah la.. Dulu pun, dia ada girlfriend...dia ndak bagitau pun! Sekarang, apa salahnya aku balas balik???



Entahlah...aku mau nangis...ntah masi ada air mata ka ni? Entahlah... Ada lagi kuwt...Mungkin terpaksa dipicit keluar... Kalau bukan air mata keluar, darah mata yang keluar. Huhuhuhu... Dia pun cakap dia mau berbaik semula dengan aku... Tapi entahlah... he needs to convince me his love towards me!!! Please...listen to me!!!!!!!!!!!!



Kalau aku sudah putus harapan............................................................ARGHH!!! SIAL PUNYA HARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Please... I need my hero to save me!!!!

No comments:

Post a Comment