Wednesday, March 4, 2009

Beberapa Hari Ini...


Gambar dari webcam laptop aku... Hahahaha.... chomel ka? Hehehehe... perasan jak aku nie ba! Dush...dush...(tumbuk diri sendiri). Uwa.... beberapa hari ni...aku hairan... Aku langsung tiada menangis. Selalunya... setiap hari aku menangis. Hahahaha... bukan apa... oleh sebab kakakku terlalu geram sebab melihat kegemukanku, dia suka pukul sama gigit aku. Jadi aku rasa kepedihannya... aku menangislah! Hahahaha.... Entah kenapa beberapa hari ni aku tabah jak. Tabah??? A'a la tue kan....

Dua malam yang lalu... pulang dari ofis kakak... Time mau naik tangga pergi rumah, tiba-tiba jak aku ternampak seekor mentadak. Besar? Besar!!!!! macam pemadam! Hehehe... aku terlompat-lompat sebab aku ndak mau naik! Kakak aku ketawakan aku jak... Hahahaha.... aku takut jak mentadak tu masuk ke dalam skirt aku! Hahahaha...Akhirnya aku dapat naik jugak apabila kakak tolong menghalaunya... Hehehehehehe... Bodoh jak kan???

Sampai jak di rumah, aku called Daddy. Dia kangen bangat sama aku... aku anaknya yang paling gemuk!!!!! Hehehehe... Kakak bagitau pasal mentadak tu... Daddy cakap jangan marah ba aku... Hahahaha... yeay! Sayang daddy!!! Daddy cakap memang aku macam tue... Pernah sekali... time form 3, aku masuk tandas kelam kabut... Ini masih di rumah. Aku tutup pintu tapi ndak dapat-dapat. Berabes aku tutup... masih jugak ndak tertutup. Bila aku tengok di bucu pintu tue, seekor CICAK yang besar pecah kepala sebab tergepit! Uwaa... terus aku berteriak! Tau siapa datang dulu? Daddy!!! Dia yang tolong aku keluar dari tandas tu sebab aku ndak mau keluar! Hahahahaha... That's why I called him as my TRUE hero! :-D

Tiba-tiba, ex boyfriend aku yang lama sudah... Emal...dia SMS aku. Aku ndak hairan pun... hahaha... Sebab kami masih kawan. Tapi apa yang buat aku terkejut ialah kandungannya! Dia dapat PLKN di Sandakan, Sabah! Waaa.... jodoh ka ni? Hahahaha.. bodoh jak. Aku tersenyum. Segera aku call dia. Dia cakap aku sudah jadi ganas. Hahaha... yalah... Aku cakap "Nah... matilah kau di Sandakan nanti!" Hahahaha... baru aku perasan... dia sudah ada girlfriend baru. Sorry to say.... But his girlfriend looks old!!! Uwaa... hehehehe... WHAT-SO-EVER... aku tau pun dari si Eyza, ex-girlfriend si Emal jugak... Budak Emal nie... Aku rasa aku yang paling lama sama dia... Sebab exnya lain semua sebulan dua jak. Kami 6 bulan... Hehehehe...

Aku balik Sandakan 09 Mac 2009 bersamaan hari Isnin iaitu Maulidur Rasul. :-D Jam 7.15 pagi aku sudah berlepas dari sini... Sampai Sandakan jam 10.00 pagi. Uwaa... Sandakan, here I come again! KL, bye and thanks for being such a plesure place to be! :-D Kesian Kak Ani... dia seorang lagi. Setiap kali dia kacau kalau aku tidur... Dia rindu aku nanti... Siannya.. :-( Siapa-siapa kawan aku di KL, bye-bye... entah bila lagi boleh jumpa... I will remember you! Believe me!!! Dora, Afiq, Edy, Shaf, Ameer, Ajai.... daa~~~

Urm..oh iya!!! Lupa pulak... time jumpa dengan Dora, dapatlah aku jumpa si Ajai for the second time and Ameer for the first time. Pertama...kami diam jak. Si Dora yang Kecoh ada di backstage. Bila si Ajai memulakan langkah dengan membawa aku duduk bersama dorang... And si Ameer sudah mula mengeluarkan kad-kadnya... Aku pun mula rasa okay! Yalah... it takes time for me to get along with strangers... Hehehehe..Eee...aku mau la sikit-sikit tentang magik ni... Tapi si Ameer yang Lokek ni namo kongsi. Hehehehe... biasalah... Magician! Uwawawa... Si Ajai yang Ceria... biasa jak la... Kerjanya senyum and ketawa jak. Ndak apalah... ertinya dia happy... Orang ndak fikir dia sewel pun... sebab aku ikut ketawa jugak... Hahaha... ya lah, aku rasa lucu pulak tengok dia ketawa-ketawa..

About Shaf...si Panjang... adakan lelaki yang kami jumpa di TS? Urm...aku try chat dengan dia. Dia reply balik. Well, malas mau cerita panjang-panjang.... kami masih kawan. :-D That's good! Uwaaa........................................... apa yang jadi lepas, lupakan jak. Kadang-kadang, aku rasa memang salah aku jugak. Dia macam agak merajuk bila aku sudah kasi ilang nombor handphonenya. Hahahaha... bukan apa.. Aku fikir dia ndak mau kawan aku lagi. Rupa-rupanya, dia masih mau kawanlah... Gosh..

I think..that's all for now... Maybe soon there are some more... Just wait and see!

1 comment:

  1. dalam banyak2 story aku suka part aku amer ajai ko

    (mentang2 la pasal audition)
    hahah :P

    ReplyDelete