Monday, April 27, 2009

H.A.P.P.Y

Finally, I'm happy!!!!
Walaupun sudah break dengan dia...
Dia sanggup call aku jugak!!!
Ee...biarlah kejap asalkan dapat cakap!!!
Rindu dia...
Chomelnya suara dia...
Ehhe...
Biarpun dia ndak manja-manja dengan aku...
Tapi aku SANGAT berpuas hati!!!
Hehehehehe....
Aku terasa mau menangis...
tapi cover-cover la kan~~
Ehhe...
SYOK gilak dengar suara dia!!!
WEE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lepas call dia, terus aku dial *1*
Aku mau dengar voice SMSnya yang dulu...
Dia nyanyikan lagu sebelum tidur tue...
Lepas dengar tue... terus terpejam mata nie...
Lena...
Tiba-tiba dengar lagu Last Night dari P. Diddy tue..
Owh..rupanya si Afiq call...
Dia baru balik dari kerjanya..
Aku pula masi mamai-mamai...
Ehhe...
Sebenarnya aku mau call dia semalam...
tapi dia cakap ndak payahlah
Sebab aku dengar macam mengantuk sangat...
Bukan apa...
Lena saja tidurku!
Ehhe~~~
Lepas dia call tue, susah pulak aku mau tidur...
Teringat pulak tiba-tiba sama si Emal...
Dia cakap nanti PLKN ada time keluar...
Dia mau jumpa..
Nanti bawalah dia jalan-jalan di Sandakan ni...
Kan??? :-D
Lepas tu teringat Edy...
Dia ada beli buku The Fish..
rupa-rupanya pasal perempuan yang berzodiak Pisces..
FUIYOO... memang sama jak karakter kami!
EDY, nanti aku mau pinjam buku kau!!!!!!!!
Terpejam mata terus tidur~~
ZZZZZZZZZZZZ~~~
Eyh... aku teringat tiga orang ex boyfriends aku... Ehhe... Tapi sorang jak aku masi sayang... BUBU!!!!!!

No comments:

Post a Comment